وبلاگ
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
$ وبلاگ طرفداران زد بازي $
همه چيز درباره زد بازي
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:, توسط كسري كاظمي |

تکست آهنگ تلفات جنگ در ادامه ی مطلب

 

تلفات جنگ

 

دم کسی گرم که تا حالا بهم حال داده

فقط بخاطر خودم دوست داشته بام باشه

حسودی نکرد اگه مهراد هر چی که خواست داره

بیاد جلو تو صورتش بکوبونم چار پایه

اون کسی که داره واسه ی ما هدفهای بد

انقدر فکر کن زاخار تا بگیری سرطان مغز

فقط یادت باشه نیای یه وقت طرفای من

چون میفتین جلو پام عینهو تلفات جنگ


اگه داری یه اعتقاد تو به استعداد ما

احترام بذار نکن حتی اشتباه یه بار

چون فازمنفی تو بخوای بدی هی به منو

اونوقت رابطمون ناچارا باید بریزه به هم

میدونم دوست داری که دوست با هم باشیم

ولی قانونش اینه از هم دور باید باشیم

اگه بخوایم بکنیم این راه جدید رو باز

باید با هم ولی جدا عین زمین و ماه

بدخوام اون دهن خشکیدتو ببند

چون حوصله ندارم خرج دیتو بدم

همش بد میگی ازم چون که ترسیدی لجن

با خودت درگیری فحش میدی در میری فقط

ولی شما باعث شدین که من پیشرفت کنم

الان بیشتر شدم چون که هیچوقت خودمو

دست کم نمیگیرم دست به سر نمیشینم

تو هم زور نزن زاخار عکستم نمیبینم

من آدم خوبیم ولی نه با تو

میزنم تو رو با اون که داره هواتو

تعریفی نداره حریفمون ضعیفه موشه

دریچه گوشش کوچیک مثل ضریب هوشش

تیز شدی زاخار سامانه جوکت

تو رو که کسی نمیشناسه حتی آقای خودت

جمع کن حاجی نگو انقدر قصه زیاد

انقدر خنده دارید میسازم ازت یه سریال


دم کسی گرم که تا حالا بهم حال داده

فقط بخاطر خودم دوست داشته بام باشه

 حسودی نکرد اگه مهراد هر چی که خواست داره

 بیاد جلو تو صورتش بکوبونم چار پایه

اون کسی که داره واسه ی ما هدفهای بد

انقدر فکر کن زاخار تا بگیری سرطان مغز

فقط یادت باشه نیای یه وقت طرفای من

چون میفتین جلو پام عینهو تلفات جنگ

 

هه هه هه حرف دهنتو بفهم چاقال

 کل آدمایی که میشناسنت اندازه فن پیجامونم نیستن

 چی فکر کردی اخه ها

ببین از رپم هیچی نمیدونی تز نده الکی


نظرات شما عزیزان:

جواتی
ساعت14:47---12 آذر 1392
اهنگ خوبیه فقط اون جایی که هر کدوم از گروه می خونه رو بنویس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.


ساعت فلش


بزرگترين مرجع کد آهنگ

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس